آشنايي با بهترين مدل هاي كفپوش و موكت و چمن مصنوعي آشنايي با بهترين مدل هاي كفپوش و موكت و چمن مصنوعي .

آشنايي با بهترين مدل هاي كفپوش و موكت و چمن مصنوعي

موكت پرز بلند هتلي

موكت به مدت طولاني به بخشي جدايي ناپذير از فرهنگ مادي بسياري از مردمان و كشورها تبديل شده است و به طور سنتي نماد ثروت و آسايش است. علاوه بر ايجاد راحتي، تصوير و آرامش، عملكردهاي "تاريخي" آن با يك مورد جديد تكميل شده است - به بخش مهمي از طراحي اتاق تبديل شده است. موكت نيز به عنصري جدايي ناپذير از فضاي داخلي بيشتر هتل ها تبديل شده است، اما اگر الزامات موكت خانگي بيشتر جنبه زيبايي و طراحي داشته باشد، تعدادي از "وظايف و الزامات" بر موكت هتل افتاده است.

امنيت و فناوري

انتخاب بهترين گزينه خريد موكت هتلي آسان نيست. بار در طبقات محل بسيار زياد است، و در عين حال، پوشش بايد با وضعيت، تصوير و كلاس هتل مطابقت داشته باشد، الزامات بسياري از پارامترهاي فني و زيبايي شناختي را برآورده كند. مانند هتل‌ها، موكت‌ها بسته به تكنولوژي توليد و تركيب شمع به دسته‌هايي تقسيم مي‌شوند و همچنين در سيستم طبقه‌بندي توسعه‌يافته براي پوشش‌هاي كف در روسيه در مقياس نقطه‌اي ارزيابي مي‌شوند. ايمني در برابر آتش براي موكت يك شاخص بسيار مهم است، بنابراين تمام پوشش هاي مورد استفاده در هتل ها با توجه به ظرفيت اتاق و تعداد طبقات ساختمان بايد با كلاس ايمني آتش نشاني مورد نياز مطابقت داشته باشد.

موكت ها با استفاده از فناوري هاي مختلفي بر اساس الياف مختلف توليد مي شوند. پايه اي كه روي حلقه پوشش آينده تشكيل مي شود مي تواند از جوت طبيعي يا مصنوعي، لاستيك فوم، لاتكس مقاوم در برابر رطوبت يا نمد ساخته شود و نكات مهم تهيه موكت هاي هتلي اين به شما امكان مي دهد تقريباً بر روي هر سطحي، از كف بتن گرفته تا گرمايش از كف، موكت بچينيد. پرز تعبيه شده در پايه موكت از الياف پشمي يا مصنوعي (پلي آميد، پلي پروپيلن، پلي استر، نايلون) و همچنين تركيب آنها ساخته شده است. تراكم پرز يكي از اصلي ترين ويژگي هايي است كه كيفيت موكت را تعيين مي كند، يعني حداكثر مقاومت در برابر سايش آن. تعداد دوخت ها در طول و همچنين ضخامت نخ، تراكم موكت را تعيين مي كند، اين شاخص بر حسب گرم بر متر مربع اندازه گيري مي شود.

با توجه به روش توليد، موكت هاي بافته و نبافته از هم متمايز مي شوند. موكت بافته شده با دست يا بر روي ماشين هاي مخصوص ساخته مي شود، پشم بيشتر به عنوان نخ استفاده مي شود تا نخ هاي مصنوعي. موكت بافته شده بسيار بادوام است و امكانات تقريباً نامحدودي در هنگام ايجاد نقش دارد.

موكت هاي نبافته دو نوع هستند: سوزني و پرزدار (سوزن كوب). با روش توليد تافتي، دستگاه نخ كشيده شده از طريق هر سوزن را وارد تار مي كند و حلقه هايي با ارتفاع هاي مختلف را تشكيل مي دهد. از داخل، پايه با عمليات حرارتي ثابت مي شود. براي استحكام بيشتر، يك پايه لاستيكي فوم پشتيباني اضافي وصل شده است.

در مورد منشا الياف، مزاياي شمع طبيعي ايمني محيطي، عايق حرارتي خوب، جذب صدا، خاصيت ارتجاعي عالي، اشتعال پذيري كم و سهولت تميز كردن است. اما در عين حال هزينه بالايي دارد، حساس به شب پره، كپك است و همچنين به راحتي آب را جذب و در خود نگه مي دارد. انواع آنالوگ هاي مصنوعي ارزان تر هستند، مقاومت به سايش بالايي دارند، در برابر محو شدن مقاوم هستند، اما داراي معايب مختلفي هستند. در بين پوشش هاي مصنوعي، پلي استر و پلي آميد رايج ترين هستند، اما اغلب مواد مصنوعي به نسبت هاي مختلف با پشم مخلوط مي شوند و حداكثر تركيب كيفيت مفيد مواد را به دست مي آورند.
حرفه اي ها چه مي گويند

از جمله الزامات اصلي براي موكت در هتل مي توان به مقاومت در برابر سايش، ايمني در برابر آتش، عايق صدا، دوام و خواص الكترواستاتيكي اشاره كرد. واحد نگهداري هتل مسئوليت وضعيت موكت و موكت و همچنين مراقبت از آنها را بر عهده دارد، اين كاركنان آنها هستند كه بر نظافت نظارت دارند و مسئوليت خريد به موقع موكت هاي نو را بر عهده دارند. براي به دست آوردن كامل ترين تصوير از موكت در هتل ها، براي درك جزئيات و ظرافت ها، به روساي خدمات خانه داري هتل هاي معروف مسكو تاتيانا يودينا (Marriott Moscow Royal Aurora)، ناتاليا آسيوا (Holiday Inn Moscow Suschevsky) مراجعه كرديم. ، و همچنين به ناتاليا اگورووا، معاون مجتمع هتل هاي توريستي Izmailovo (گاما، دلتا).

اول از همه، الزامات كيفيت موكت در استانداردهاي "برند" هتل ها تجويز شده است، اين استانداردها براي هتل هاي زنجيره اي تقريباً يكسان است و ممكن است بسته به كلاس و رتبه ستاره آنها متفاوت باشد. تركيب استاندارد موكت براي هتل هاي پنج ستاره ماريوت 80-90% پشم و 10-20% نايلون است. و در مجموعه هتل Izmailovo، با وجود اينكه هتل گاما 3 * و هتل دلتا 4 * است، لازمه تركيب موكت ها يكسان است: 80٪ پشم، 20٪ پلي آميد.

استانداردها نه تنها در مورد تركيب پوشش اعمال مي شود، به عنوان مثال، تشك هاي خوش آمد گويي در ورودي اصلي هتل هاي هاليدي اين بايد داراي اندازه كاملاً مشخص، با ارتفاع شمع معين و تراكم آن در هر متر مربع باشد. 

ناتاليا آسيوا خاطرنشان مي‌كند: «اين موكت‌ها بايد دو رنگ باشند: سبز با زمينه رنگي و طرحي كه در استاندارد تأييد شده است».

اگر در مورد تراكم شمع و ارتفاع آن صحبت كنيم، شاخص هاي بهينه براي موكت هاي واقع در مكان هايي با ترافيك زياد تراكم بيش از 1300 گرم در متر مربع و ارتفاع شمع كمتر از 9 ميلي متر است. براي استوك اتاق، جايي كه نفوذپذيري كمتر است، تراكم موكت ممكن است كمتر باشد - از 1000 تا 1300 گرم در متر مربع.

تقريباً هميشه در هتل هاي طبقه بالاي قيمت موكت هاي ارزان تهران از شمع برش يا لوپ كات استفاده مي شود. اين اوست كه تجمل و راحتي بصري را به اتاق مي بخشد، اما شمع تقسيم شده داراي معايبي است. اين "اثر حضور" است، زماني كه آثاري بر روي شمع حتي از برس جاروبرقي باقي مي ماند. بنابراين، در بسياري از هتل ها، يك فرمول آزمايش شده با زمان كار مي كند: "حلقه در راهروها است، مخمل در اتاق ها است." عبور و مرور در راهروها بالاتر است و روسازي در معرض بارهاي زياد و تميز كاري سخت روزانه قرار مي گيرد. لولاي مقاوم در برابر سايش، كم و محكم براي راهروها مناسب است، همچنين حركت عادي تجهيزات را روي چرخ ها (تجهيزات تميز كردن، مبلمان، چمدان، گاري هاي خدمتكار و غيره) تسهيل مي كند. عملاً هيچ اثر سايه‌داري روي حلقه وجود ندارد (به دليل شكست نور در امتداد شمع، "سايه‌اي شبيه به يك نقطه مرطوب ظاهر مي‌شود)، كه اغلب مي‌توان آن را روي يك شمع برش بلند، گاهي اوقات روي مخمل مشاهده كرد. در اتاق ها رفت و آمد كم است اما راحتي بايد در بالاترين سطح باشد. در اينجا شما به يك شمع تقسيم (مخمل) با سطح راحتي بالا نياز داريد. راه رفتن روي سطح با كفش و بدون كفش براي مهمان بايد خوشايند باشد (شكل حلقه براي راه رفتن با پاي برهنه روي آن به اندازه كافي سخت است).

در هتل هاي 3* معمولاً از موكت پرز حلقه اي استفاده مي شود. بسيار كاربردي تر، تميز كردن آسان تر و ارزان تر است. براي اينكه ظاهري طراحي‌تر و جذاب‌تر به آن بدهد، سازنده شمع حلقه را دو سطحي مي‌سازد (يك حلقه بالاتر و ديگري پايين‌تر). به اين ترتيب موكت حجيم مي شود و اين مورد توجه طراحان قرار مي گيرد. براي مشاهده موكت اداري به https://gamantj.com/gaman-office-carpet/ مراجعه كنيد.

در مورد وجود موكت در محوطه گروه ورودي، در اينجا نظرات كارشناسان كمي متفاوت است: تاتيانا يودينا معتقد است كه موكت در منطقه پر رفت و آمد (سالن اصلي هتل، ورودي هاي هتل) نيازي نيست و يك كف سنگي بهتر عمل مي كند. و به گفته ناتاليا آسيوا از هتل هاليدي، موكت كردن در لابي قابل قبول است، اما با اين احتياط "در قسمت ورودي اصلي با ترافيك زياد، پوشش هاي مصنوعي دوام بيشتري خواهند داشت." هنگام خريد گروه ورودي، طول عمر موكت نيز در نظر گرفته مي شود: پنج تا هفت سال. پس از اين مدت، موكت ها ظاهر ظاهري خود را از دست مي دهند و نياز به تعويض دارند.

اگر در مورد طول عمر موكت صحبت كنيم، براي تعداد اتاق ها 10-12 سال است، در ساير مناطق هتل كه بار بيشتر است، 6-8 سال است.

 

صرفاً نه در جايي كه زباله نمي ريزند، بلكه جايي كه تميز مي كنند

البته همه كارشناسان بر اين عقيده هستند كه عمر موكت مستقيماً به مراقبت از آن بستگي دارد. ناتاليا اگورووا مي گويد كه چگونه اين مشكل در مجتمع هاي هتل ايزمايلوو حل شد: "در هتل ما، منطقه مسئوليت تميز كردن و وضعيت موكت به سرويس اتاق و سرويس دهليز اختصاص داده شده است (مناطق لابي، اولين. طبقات هتل و ساير اماكن عمومي). برنامه خاصي براي تميز كردن خشك و مرطوب وجود دارد، در فصلي متفاوت است. اگر به دلايلي موكت آسيب ديده باشد (آسيب مكانيكي، آلودگي شديد، سوختگي)، تعويض كامل يا جزئي موكت انجام مي شود.

هنگام انتخاب روكش براي اتاق هاي هتل، اولويت به انواع كفپوش و موكت اداري در همه جا داده مي شود. اما ناتاليا آسيوا خاطرنشان مي كند: "اگر در مورد تفاوت در مراقبت از موكت يا موكت صحبت كنيم ، عملاً تفاوتي براي خدمتكار وجود ندارد. پوشش ها روزانه جاروبرقي مي شوند و به صورت دوره اي مرطوب تميز مي شوند. ما از مواد شيميايي مدرن استفاده مي كنيم كه نه تنها پوشش را تميز مي كنند، بلكه ضد عفوني مي كنند. خدمات ما تحت شعار "تميز كنيد نه جايي كه زباله نمي ريزند، بلكه جايي كه تميز مي كنند."

اهميت مراقبت شايسته توسط تاتيانا يودينا نيز تاكيد شده است: "همه چيز به مراقبت صحيح از موكت بستگي دارد، هر چه مراقبت از موكت صحيح تر باشد، ماندگاري بيشتري دارد. سالن هاي ضيافت و رستوران هاي ما پس از 12 سال استفاده موكت شده اند. رعايت توصيه‌هاي حرفه‌اي براي مراقبت از موكت بسيار مهم است، زيرا استفاده نادرست از مواد شوينده يا روش‌هاي تميز كردن مي‌تواند آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري به موكت گران‌قيمت وارد كند.

شايان ذكر است كه مشكل آلرژي در ميان مهمانان به موكت، عمدتاً به دليل تركيب و مراقبت مناسب از موكت، عملاً وجود ندارد. اين كار با استفاده از تجهيزات حرفه اي و با روش هاي مختلف بسته به درجه و ماهيت آلودگي انجام مي شود. تاتيانا يودينا مي گويد: مواد شيميايي حرفه اي براي شامپو كردن و تميز كردن كف خشك موكت ها استفاده مي شود. - موكت پشمي طبيعي حساسيت زا نيست، علاوه بر اين، نخ پشم با تركيبات مخصوص ضد شب پره، كثيفي و ضد حساسيت از قبل تصفيه مي شود

https://5stars-mag.ru/journal_article/328.html


برچسب: موكت، موكت هتلي، موكت اداري، قيمت موكت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۲۸ توسط:منيژه خسروي موضوع:

خريد انواع توري يا فنس چمني

ديوار سبز چيست
ديوار سبز يك ساختار گياهي عمودي است كه مي تواند به ديوارهاي داخلي يا خارجي متصل شود. اين باغ هاي عمودي در سال هاي اخير بسيار محبوب شده اند. مي توانيد ديوار سبز زنده يا ديوار سبز مصنوعي را انتخاب كنيد. در اين راهنماي نهايي خريد گرين وال مصنوعي، تفاوت‌هاي بين اين دو و مواردي كه هنگام خريد ديوار سبز بعدي بايد به آن توجه كنيد را بررسي خواهيم كرد.

مزاياي ديوارهاي سبز
ديوارهاي سبز مزاياي بسيار زيادي دارند، از جمله اين واقعيت كه آنها يك عنصر تزئيني پويا هستند. دليلي وجود دارد كه بسياري از معماران و طراحان از آنها در طراحي هاي خود استفاده مي كنند!

ديوارهاي سبز براي سلامتي شما نيز مفيد هستند: ثابت شده است كه نگاه مكرر به گياهان باعث كاهش فشار روي چشم هاي بيش از حد خسته مي شود و حتي مي تواند فشار خون شما را كاهش داده و احساس اضطراب را كاهش دهد. ديوارهاي سبز بيروني همچنين داراي مزيت افزوده كمك به عايق كاري ساختمان با ايجاد سايه هستند و ديوارهاي سبز داخلي در جذب صدا عالي هستند.

ديوار سبز زنده VS. ديوار سبز مصنوعي
ديوار سبز مصنوعي فضاي باز توسط گياهان طراح
اگر مي خواهيد يك ديوار سبز نصب كنيد دو گزينه وجود دارد - ديوارهاي سبز زنده يا ديوارهاي سبز مصنوعي. ديوارهاي سبز زنده از گياهان زنده همراه با محيط رشد ساخته شده اند، در حالي كه ديوارهاي سبز مصنوعي از گياهان مصنوعي ساخته شده اند. در حالي كه هر دو نوع ديوار از نظر زيبايي شناسي به يك اندازه خيره كننده هستند، تفاوت هاي كليدي بين اين دو وجود دارد.

نگهداري ديوارهاي سبز زنده معمولاً در مقايسه با ديوارهاي سبز مصنوعي كمي دشوارتر است، زيرا به آبياري مكرر و علف هاي هرز نياز دارند. همچنين عناصر بسيار بيشتري براي نگهداري در يك ديوار سبز زنده وجود دارد - در واقع يك سيستم كامل. جدا از گياهان، يك ديوار سبز زنده همچنين از خاك، سيستم آبياري و زهكشي تشكيل شده است كه همگي به نگهداري مكرر نياز دارند.

ديوارهاي سبز مصنوعي صرفاً از گياهان مصنوعي تشكيل شده است كه براي امرار معاش نيازي به آبياري ندارند يا نياز به نگهداري زيادي دارند (فقط گاهي اوقات پاك كردن و گردگيري لازم است) كه باعث صرفه جويي در زمان، آب و انرژي مي شود. اين نيز آن را كاملا مقرون به صرفه مي كند!

راه ديگري كه فنس چمني و كاربردهاي آن متفاوت هستند اين است كه مقرون به صرفه هستند و در اين است كه چگونه براي مدت طولاني به طرز شگفت انگيزي سبز مي مانند. علف‌هاي هرز، عفونت و موجودات كوچك مي‌توانند تأثير منفي بر ديوار سبز زنده بگذارند - يا حتي از بين ببرند، در حالي كه ديوارهاي سبز مصنوعي از اين مشكلات مصون هستند.

ديوارهاي سبز مصنوعي براي فضاهايي با نور كم نيز عالي هستند، جايي كه گياهان زنده براي زنده ماندن در آن تلاش مي كنند. اگر مناطقي از خانه شما نياز به فضاي سبز دارد اما براي گياهان زنده مناسب نيست، پس ديوارهاي سبز مصنوعي فوق العاده هستند. راه حل.

يكي ديگر از مزاياي ديوارهاي سبز مصنوعي اين است كه به راحتي نصب مي شوند و حتي جابجا مي شوند و تأثير منفي بر ديوارهايي كه روي آن نصب مي شوند ندارند. با اين حال، نشان داده شده است كه ديوارهاي سبز زنده باعث آسيب ساختاري، از جمله ترك‌هاي ناشي از آسيب ريشه و رطوبت مزمن ناشي از حفظ رطوبت مي‌شوند.

انتخاب ديوار سبز مصنوعي
ديوار سبز مصنوعي فضاي باز در هنگام غروب
ديوارهاي سبز مصنوعي در اشكال و اندازه هاي مختلفي وجود دارند. در Designer Plants، گياهان مصنوعي ما در پانل‌هاي مجزا عرضه مي‌شوند كه مطمئناً مي‌توانيد آن‌ها را با هم تركيب كنيد و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ايجاد كنيد. ما همچنين مي توانيم به طراحي يك ديوار سبز مصنوعي سفارشي براي شما كمك كنيم!

شايد شما به دنبال ظاهر سنتي تر پانل هاي پرچين، و برگ هاي پيچك يا ظاهر شيرين گل ها باشيد. يا شايد بخواهيد چيزها را با ظاهر عجيب‌تر سرخس‌هاي جنگلي و گياهان گرمسيري تند كنيد. همچنين طيف گسترده اي از گياهان رنگارنگ فردي وجود دارد كه مي توانيد آنها را انتخاب كنيد. يا تركيبي از همه آنها بيشتر به شما مي آيد؟ گزينه ها بي پايان هستند!

انتخاب نوع مناسب ديوار سبز مصنوعي نياز به تامل زيادي دارد. مثلاً داخل خانه خواهد بود يا بيرون؟ اگر قصد داريد ديوار سبز مصنوعي خود را بيرون نصب كنيد، بايد مطمئن شويد كه گياهان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

ديوارهاي سبز مصنوعي در فضاي باز
اگر ديوار سبز مصنوعي شما در داخل خانه نصب مي شود، بايد الزامات ساختمان را در نظر بگيريد (برخي ساختمان هاي تجاري به ديوارهاي سبز آزمايش شده آتش نياز دارند). فقط براي اينكه بدانيد، تمام ديوار سبز مصنوعي يا گرينوال چيست ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و ما همچنين مجموعه اي لوكس از ديوارهاي سبز را داريم كه داراي گواهينامه ايمن در برابر آتش هستند، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد چيزي را پيدا مي كنيد كه مطابق با نيازهاي شما باشد.

همچنين مهم است كه عملكرد ديوار سبز مصنوعي خود را در نظر بگيريد. در حالي كه برخي از مشتريان ما ديوارهاي سبز مصنوعي را به دليل ارزش زيبايي شناختي خود مي خواهند، تعداد زيادي از مشتريان براي حل نوعي از مشكلات فضاي خود به ديوارهاي سبز مصنوعي نياز دارند. گاهي اوقات مخفي كردن يك ديوار قديمي و حصار فرسوده است. گاهي اوقات براي پنهان كردن ساختارهاي ضروري، اما اغلب نه چندان خوشايند، مانند سيستم هاي آب گرم است. هميشه به ياد داشته باشيد كه هيچ دو ديوار سبزي شبيه هم نيستند - ديوارهاي سبز مختلف مي توانند به طرق مختلف فضا را تكميل كنند.

يك راه عالي براي شروع سفر خود در انتخاب ديوار سبز مناسب براي شما اين است كه به دنبال الهام بخش باشيد

پنت هاوس با ديوار سبز مصنوعي سفارشي توسط Designer Plants
اين نصب پنت‌هاوس خيره‌كننده بخشي از يك طرح مختصر بود كه «به بهترين پول مي‌توان خريد» را در بازسازي پنت‌هاوس چند ميليون دلاري نياز داشت. از همان ابتدا اين ديوار سبز در مورد بازتاب شخصيت مالكان بود. پس از كار دقيق با صاحبان، طيف وسيعي از گياهان رنگي ديگر انتخاب شدند تا ديوار سبز را "پاپ" كنند و حس واقعي طبيعت را در داخل خانه به ارمغان بياورند. در توسعه ديوار سبز شما، ما مي توانيم چيزي را كه واقعاً با نيازهاي شما مطابقت دارد، توصيه و توسعه دهيم.

اكنون كه ايده اي به دست آورده ايد كه كدام خريد فنس چمني با نيازهاي شما مطابقت دارد، بايد به هزينه آن توجه كنيد. پانل هاي ديوار سبز مصنوعي در وب سايت ما مربع هاي 90 يا 100 سانتي متري هستند و مي توانند از 80 تا 600 دلار براي هر پانل متغير باشند. تفاوت قيمت معمولاً به دليل عواملي مانند تراكم بوته، اندازه برگ، نوع شاخ و برگ و تنوع گياهان در هر پانل است.

آيا اكنون آماده خريد ديوار سبز مصنوعي خود هستيد؟ شما مي توانيد ديوار سبز مصنوعي خود را از فروشندگان مختلف از جمله گياهان طراح خريداري كنيد. مراقب گياهان سبز مصنوعي با كيفيت پايين‌تر باشيد كه تغيير رنگ، محو يا ترك مي‌خورند. اينها اغلب در سخت افزارهاي بزرگ يا خرده فروشي ها و حتي آنلاين فروخته مي شوند. ديزاينر پلنتز 5 سال تضمين مي كند كه ديوار شما پژمرده يا ترك نخورد. ما اين را همانطور كه خودمان، با هزاران مشتري و در آزمايش هاي علمي مستقل آزمايش كرده ايم، مي دانيم. هر بار كه گياهان طراح را خريداري مي كنيد، بالاترين كيفيت را دريافت مي كنيد. براي اطلاعات بيشتر به اينجا مراجعه كنيد.

نصب ديوار سبز مصنوعي
ديوار سبز مصنوعي را مي توان بر روي سطوح مختلف از جمله گچ تخته، الوار، سنگ، آجر و بتن نصب كرد. بهترين راه براي نصب ديوار سبز مصنوعي به محل نصب آن بستگي دارد.

براي نصب ديوار سبز مصنوعي خود بر روي ديوار خشك، چوب، آجر يا سيماني به چكش، ميخ و مته نياز داريد. اگر ديوار سبز خود را روي حصار يا مش نصب مي كنيد، فقط به زيپ بند نياز داريد.

لوازم مورد نياز را نداريد؟ نگران نباشيد، شما مي توانيد هر آنچه را كه براي نصب ديوار سبز مصنوعي خود نياز داريد، در اينجا در Designer Plants پيدا كنيد!

افسانه ها و باورهاي غلط رايج در مورد ديوارهاي سبز مصنوعي
افسانه: ديوارهاي سبز مصنوعي ممكن است كپك بزنند.

واقعيت: ديوارهاي سبز مصنوعي ما در واقع در برابر قالب مقاوم هستند!

افسانه: ديوارهاي سبز مصنوعي بسيار گرد و غبار مي شوند.

واقعيت: همه وسايل خانه گرد و غبار مي شوند! ديوارهاي سبز مصنوعي را مي توان به همان روشي كه بقيه دكوراسيون شما گردگيري كرد، بنابراين اگر قبلاً به عنوان بخشي از كارهاي روزمره خانه يا نظافت خود گردگيري مي كنيد، گرد و غبار جمع نمي شود.

افسانه: ديوارهاي سبز مصنوعي مملو از لانه هاي عنكبوت است.

واقعيت: عنكبوت‌ها عاشق فضاهاي تاريك و آرام هستند، بنابراين اگر ديوار سبز مصنوعي خود را تميز و گردگيري كنيد، آن‌ها در آنجا لانه نمي‌سازند. توجه داشته باشيد كه گياهان واقعي نيز از عنكبوت ها مصون نيستند. توصيه مي كنيم براي راحتي كل خانه خود كنترل آفات را به خوبي حفظ كنيد.

افسانه: ديوارهاي سبز مصنوعي دوستدار محيط زيست نيستند.

واقعيت: حقيقت اين است كه تمام ديوارهاي سبز ما با مواد 100٪ كاملاً قابل بازيافت ساخته شده اند. گياهان ما همچنين مطابق با ROHS و غير سمي هستند. فراموش نكنيد، ديوارهاي سبز مصنوعي نيازي به آبياري ندارند، بنابراين نياز به مصرف آب در خانه شما را كاهش مي دهند. اين براي محيط زيست، به ويژه مناطق مستعد خشكسالي عالي است.

 

افسانه: پرچين هاي مصنوعي را مي توان در هر جايي خريداري كرد.

واقعيت: در حالي كه ممكن است مكان هاي زيادي وجود داشته باشد كه داراي قطعات كوچك كاشي هاي پرچين جعلي باشد. پرچين‌هاي تقلبي با كيفيت بالا و واقعي به سختي پيدا مي‌شوند - براي مثال بسياري از پرچين‌هاي تقلبي 2 دلاري در فروشگاه‌ها در عرض چند ماه از بين مي‌روند و مواد شيميايي سمي «بدون گاز». همين را مي توان در مورد ديوارهاي سبز تقلبي نيز گفت.

منبع: https://designerplants.com.au/blog/ultimate-guide-artificial-green-walls/


برچسب: فنس چمني، چمن مصنوعي، خريد چمن مصنوعي، توري چمني، ديوار سبز مصنوعي، گرين وال مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۵۹ توسط:منيژه خسروي موضوع:

كفپوش گرانولي براي باشگاه بدنسازي

آيا مي دانيد كفپوش تاتامي براي چيست؟ قبل از آن، اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه منشاء ژاپني دارد و به معني: "تا شده و روي هم چيده شده" است. قبلاً توسط ژاپني ها براي پوشاندن كف خانه ها يا فضاهاي مراقبه استفاده مي شد. اما امروزه اين كفپوش پلي استايرن منبسط شده را مي توان در اندازه هاي مختلف يافت و عموماً براي پوشش كف فضاهاي ورزشي يا مدارس استفاده مي شود.

ما معمولاً تاتامي را به عنوان زميني كه به عنوان محافظ براي تمرين هنرهاي رزمي عمل مي كند، در نظر مي گيريم. با اين حال، كاربردهاي متعددي براي كف تاتامي وجود دارد كه در اينجا آن را براي شما توضيح مي دهيم.

براي كفپوش تاتامي به https://gamantj.com/tatami-flooring/ به لينك مراجعه كنيد.
اين يك زمين ايده آل براي تمرين هنرهاي رزمي مانند: كاراته، جودو، جوجيتسو است. اما نصب آن براي مناطق مدرسه كودكان نيز استفاده مي شود، جايي كه حفاظت از كودكان مورد نياز است. طيف گسترده اي از كفپوش هاي تاتامي وجود دارد كه با هر نيازي سازگار است.

انواع خاك
تاتامي صفحات: ساخته شده از آگلومرا فوم پلي اورتان، روكش شده با بوم PVC. شما مي توانيد اندازه صفحه و همچنين ضخامت آن را انتخاب كنيد. ضخامت و چگالي آن تا 200 كيلوگرم بر متر مكعب مي رسد
نوع پازلي: اين نوع كف را مي توان به هر جايي جابجا كرد تا به راحتي سرهم و جدا شود. آنها معمولاً در دو رنگ و با كاربردهاي متعدد برگشت پذير هستند.
مزايا و ويژگي ها
قابل بازيافت است
قابل شستشو است
سهولت نصب
سهولت برش
بي نهايت تركيب
ضخامت ها و چگالي هاي مختلف، بسته به فعاليت
اقتصادي
نكاتي براي انتخاب كفپوش تاتامي
اول اينكه در هنگام خريد بايد چندين جنبه را در نظر گرفت.

هدف آن چه نوع كاربري است؟: كودكان، متخصصان، افراد و غيره.
كفپوش تاتامي براي چه فعاليت بدني در نظر گرفته شده است؟
نصب ثابت خواهد بود يا لحظه اي؟
نوع بودجه: قيمت ها با توجه به كيفيت، ضخامت و جنس كف متفاوت است.
بهترين كفپوش هاي تاتامي
بسته به نوع فعاليت بدني
علاوه بر اين، مهم است كه نوع فعاليت بدني كه قرار است در زمين تاتامي انجام شود را در نظر گرفته و جزئيات آن را در نظر بگيريد. اين امر تعيين كننده ضخامت، كيفيت و كميت صفحات براي نصب خواهد بود.

هنرهاي رزمي: براي اين فعاليت بدني به قيمت كفپوش گرانولي با تراكم كم نياز است تا در هنگام پاييز بالشتك شوند. آنها معمولا از EVA ساخته مي شوند، ماده اي كه استات، اتيلن و وينيل را مخلوط مي كند.
سه نوع ضخامت كف تاتامي براي اين فعاليت هنرهاي رزمي توصيه مي شود:

صفحات 2 سانتي: براي فعاليت هاي بدني كه به دليل مانورها و چرخش ها نياز به آزادي بيشتري براي پا دارند استفاده مي شود. قابل توصيه در رشته هايي مانند: فول كنتاكت، كاراته، تكواندو و ....
ضخامت 3 سانتي متر: ايده آل براي رشته هايي با سقوط هاي پراكنده تر.
4 سانتي‌متر: پهن‌ترين كفپوش تاتامي است و براي فعاليت‌هايي با سقوط‌هاي معمولي با شدت بيشتر نشان داده مي‌شود.
فعاليت هاي تناسب اندام: هر روز تعداد بيشتري از كفپوش هاي تاتامي در سالن هاي ورزشي يا سالن هاي ورزشي ديده مي شود. اين يك طبقه راحت است كه با هر رشته اي سازگار است.
مهدكودك ها و مهدكودك ها: در انتخاب نوع كف براي اين امكانات، كوچولوها در نظر گرفته مي شوند. توصيه ترين كار نصب تاتامي پازل است. مخصوص فضاهايي با كودكاني كه شروع به راه رفتن مي كنند و اغلب تلو تلو مي خورد. ضخامت اين كفپوش تاتامي 20 ميلي متر است.
در خانه: اين كفپوش به قدري محبوب شده است كه در خانه نيز استفاده مي شود. نصب اغلب در اتاق خواب كودكان، اتاق بازي كودكان يا فضاهاي آرامش ديده مي شود. براي مشاهده انواع پاركت لمينت جديد به اين صفحه مراجعه كنيد.
پازل تاتامي
انواع كفپوش پازلي تاتامي
اين نوع ديگري از كف است كه با تاتامي سنتي متفاوت است. ويژگي اصلي آن اين است كه زبانه هاي به هم پيوسته دارد كه به شما امكان مي دهد قطعات آن را مانند يك پازل به هم وصل كنيد. در مهدكودك ها رتبه اول را دارد.

با توجه به محبوبيت آن در بازار، تنوع زيادي در اندازه و رنگ كف پازل وجود دارد كه انتخاب را هنگام خريد دشوار مي كند. اولين چيزي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه همه طبقه هاي پازل يكسان نيستند.

تراكم يكي از اصلي ترين نكاتي است كه در خريد كفپوش تاتامي و حصول نتيجه مطلوب بايد به آن توجه كرد. چگالي يك تاتامي با رابطه بين جرم بدن و حجمي كه در فضا اشغال مي كند تعيين مي شود. اين روي تحركي كه مي توان روي تاتامي داشت تأثير مي گذارد. اگر خاك داراي تراكم زياد باشد، سختي زيادي نيز خواهد داشت. كه سطحي پايدار براي تعادل ارائه مي دهد. انتخاب تاتامي براي تمرين هنرهاي رزمي نكته مهمي در هنگام تمرين است. از آنجايي كه آنها رشته‌هايي هستند كه از كفش‌هاي ويژه استفاده مي‌كنند يا مستقيماً با پاي برهنه انجام مي‌شوند، مهم است كه از كفش‌هاي خياباني اجتناب كنيد و بدانيد كه بسته به روش انتخابي كدام يك را انتخاب كنيد.

انتخاب تاتامي با توجه به انواع مختلف
براي هنرهاي رزمي، انواع كفپوش مناسب زمين ورزشي با چگالي كم براي جلوگيري از سقوط در طول تمرين مورد نياز است. آنها معمولا با EVA ساخته مي شوند، ماده اي كه مخلوطي از وينيل، استات و اتيلن است.

ما سه نوع مختلف تاتامي پيدا كرديم كه عمدتاً از نظر ضخامت متفاوت هستند. از بين آنها مي توانيم با توجه به رشته تمريني داشته باشيم:

- تاتامي 4 سانتي متر ضخامت. اين وسيع ترين است، بنابراين براي رشته هايي كه زمين خوردن در آنها رايج تر و شديدتر است توصيه مي شود. اينها جودو، جيوجيستو يا هاپكيدو هستند.

- تاتامي 3 سانتي متر ضخامت. در اين مورد، تاتامي براي هنرهايي كه نياز به سقوط هاي پراكنده بيشتري دارند، مانند دفاع شخصي يا تمرين ورزشي توصيه مي شود.

- تاتامي 2 سانتي متر ضخامت. عرض آن تا 2.3 سانتي متر مي رسد. معمولاً براي رشته‌هايي استفاده مي‌شود كه به دليل چرخش‌ها و مانورها به آزادي بيشتري براي پا نياز دارند. اين در مورد كاراته، تكواندو، فول كنتاكت و غيره است.

ويژگي هاي بهترين مدل كفپوش گرانولي ورزشي
به ياد داشته باشيد كه تاتامي يك كفپوش كم تراكم است، بنابراين براي افزايش عمر آن نبايد با هيچ كفشي روي آن پا گذاشت. علاوه بر اين، هيچ نوع ماشيني را نبايد روي آن قرار داد، به خصوص اگر سنگين باشد، مانند تمرين با وزنه، زيرا باعث آسيب جدي مي شود.

همچنين مهم است، به خصوص اگر يك سالن ورزشي يا اتاق ورزش جمعي باشد، كه بتوان آن را به راحتي مونتاژ و جدا كرد. براي اين، نوع پازل عالي هستند، زيرا به راحتي و بدون نياز به چسب جدا مي شوند.

منبع: https://www.katanamart.eu/ , https://www.entrenamiento.com/


برچسب: كفپوش بدنسازي، كفپوش، قيمت كفپوش، كفپوش گرانولي، كفپوش تاتامي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۹:۵۹ توسط:منيژه خسروي موضوع: