آشنايي با بهترين مدل هاي كفپوش و موكت و چمن مصنوعي آشنايي با بهترين مدل هاي كفپوش و موكت و چمن مصنوعي .

آشنايي با بهترين مدل هاي كفپوش و موكت و چمن مصنوعي

انواع موكت در بهترين موكت فروشي

 

نوع مناسب موكت براي منطقه مورد نظر براي كاربرد
موكت ها انواع مختلفي دارند و روشهاي توليد و سنتهاي گره زدن و بافتن موكت به دوران باستان برمي گردد. صنعتي سازي بازار را به ميزان قابل توجهي تغيير داده و توليد دست را تا حد زيادي جابجا كرده است. در اين مقاله ما به طور عمده فرآيندهاي مدرن ساخت ، انواع مختلف موكت ها و نحوه استفاده از آنها را توضيح مي دهيم.

ظاهر
نماي انواع موكت ها و كاربرد آن را مي توان به دسته هاي پارچه حلقه برش ، شمع برش و پارچه حلقه تقسيم كرد. اين روش نحوه نمايش نخ ها (نخ) روي سطح را توصيف مي كند. به عنوان مثال ، پارچه حلقه يك حلقه بسته است ، يك حلقه است كه در سطح قابل مشاهده است و اغلب به دليل دوام در ادارات و غيره استفاده مي شود. شمع برش خورده (موكت مخملين) بر روي سطح بريده مي شود و منجر به ايجاد يك سطح متراكم مي شود ، در حالي كه طرف برش خورده لايه در حال تشكيل است. با حلقه برش ، از هر دو روش استفاده مي شود ، و در ارتفاع هاي مختلف برش داده مي شود و يا به عنوان يك حلقه باقي مي ماند.

روش ساخت
روند تافتينگ احتمالاً گسترده ترين تكنيك امروزي است كه به موجب آن يك نخ در حامل سوراخ مي شود و با بسياري از سوزن هاي كوچك لنگر مي اندازد. اين نام فرآيند لنگر انداختن نخ و لايه حامل را توصيف مي كند - نخ در لايه حامل قرار دارد.

موكت هاي بافته شده قديمي ترين در ميان كف پوش هاي پارچه اي است و در دوران باستان ساخته مي شده است. در روش بافندگي ، ما نخ و پود را در هم مي آميزيم و بدين ترتيب يك سطح سفت ايجاد مي كنيم زيرا هيچ نخ بريده شده اي روي سطح وجود ندارد و بنابراين سطح تماس كمتري وجود دارد.

موكتهاي بدون توده (نخ) مانند نمد سوزني يا نمد سوزني نوع ديگري از موكتهاي سخت پوش را ارائه مي دهد. اين موكتها بيشتر در ادارات و ساير ساختمانهاي عمومي مورد استفاده قرار مي گيرند زيرا بسيار سخت پوش هستند اما به دليل تراكم آن خصوصاً پا برهنه و جوراب راحتي آن زياد نيست.

انواع سطح
موكت ها داراي الياف و انواع مختلفي از ساخت هستند. سطح را مي توان به سه نوع تقسيم كرد: حلقه برش داده شده ، پارچه شمع برش خورده و پارچه حلقه اي.

اين روش نحوه نمايش نخ ها (نخ) روي سطح را توصيف مي كند. به عنوان مثال ، پارچه حلقه يك حلقه بسته است ، يك حلقه است كه در سطح قابل مشاهده است و اغلب به دليل دوام در ادارات و غيره استفاده مي شود. شمع برش خورده (موكت مخملين) بر روي سطح بريده مي شود و منجر به ايجاد يك سطح متراكم مي شود كه در قسمت برش خورده لايه در حال تشكيل است. هر دو روش در حلقه برش استفاده مي شود ، و در ارتفاعات مختلف برش داده مي شود يا به عنوان حلقه باقي مي ماند ، همچنين به عنوان موكت "حلقه برش" شناخته مي شود.

لايه حامل (زير سطح) در نسخه هاي مختلف ارائه مي شود.

انواع فيبر
فيبرها را اساساً مي توان به بهترين رنگ موكتهاي الياف طبيعي و الياف مصنوعي تقسيم كرد. الياف طبيعي به عنوان مثال پشم گوسفند ، مو بز ، الياف نارگيل و الياف گياهاني مانند - است.

الياف مصنوعي امروزه به عنوان استاندارد در نظر گرفته مي شوند زيرا سفت و سخت هستند و نسبت به الياف طبيعي ارزان ترند و به طور بي وقفه در دسترس هستند. با اين وجود بهترين و قديمي ترين موكت ها هنوز الياف طبيعي محسوب مي شوند و موكت هاي رولزرويس محسوب مي شوند. تميز كردن خود و بازسازي رفتار برداشت به دليل ساختار منحصر به فرد فيبر شگفت انگيز است.

قانون اين است: هرچه فيبر مصنوعي بيشتر باشد ، در برابر سايش مقاوم تر و تميزتر مي شود. الياف طبيعي بيشتر ، رنگ پايدارتر و خود تميزكاري بهتري دارند.

لايه حامل
در اينجا از مواد و تكنيك هاي مختلفي نيز استفاده مي شود. پشتيبان فوم ، پارچه پارچه اي و پشم گوسفند مصنوعي بسته به نياز مورد استفاده قرار مي گيرد. در منطقه زندگي اغلب از موكت هايي با كف كف استفاده مي شود. اين اساساً يك لايه پياده روي نرمتر و عايق بندي صوتي بهتر در كف پا را ارائه مي دهد. پارچه ها و پارچه هاي پارچه اي براي انواع موكت ها ، دولتي يا خصوصي مورد استفاده قرار مي گيرند.

انواع و خصوصيات انواع مختلف موكت ها
در اين بلاگ ، نگاهي دقيق به تغييرات مختلف ، شكل ظاهري و خصوصيات آنها مي اندازيم. از آنجا كه موضوع موكتها بسيار جامع است ، اين به عنوان يك خلاصه عمل مي كند و ليستي كامل از انواع موكت را نشان نمي دهد.

تغييرات حلقه ها را برش دهيد
در اينجا برخي از حلقه ها بريده مي شوند. ديگران را در همان سطح يا سطح پايين تر بگذاريد. اين سطح برجسته ناميده مي شود و بسيار مقاوم است. گزينه ديگر پارچه شمع حلقه اي با عمق بالا است. اينجاست كه حلقه هاي بالاتر بريده مي شوند تا تركيبي از پارچه حلقه و مخمل ايجاد شود. توليد دقيق طيف وسيعي از گزينه هاي طراحي براي مواد ، الگو و شكل را باز مي كند.

حلقه هاي برش موكت - موكت
پارچه حلقه اي / موكت هاي بافته شده
با ادامه كار خود ، kl

يك حلقه نخ با همان طول ، اين پارچه حلقه صاف بسيار مقاوم است. شمع حلقه اي با عمق بالا (كف كوتاه - بلند) از حلقه هاي نخ با طول هاي مختلف تشكيل شده است و بنابراين ساختار يافته به نظر مي رسد. هر دو نسبت به ردپاها مقاوم و حساس نيستند - براي مناطق بسيار استفاده شده ايده آل است. تركيبي از حلقه هاي رنگي مختلف ، آزادي زيادي در طراحي ايجاد مي كند و مي تواند به كف و ديوارها متصل شود.

مخمل
موكت هاي مخملي احساس لوكس و گرمي را منتقل مي كنند. با استفاده از اين موكت ها ، حلقه هاي پشمي به صورت برش خورده و نخ به آرامي پيچ خورده است. اين يك سطح كاملاً يكدست و مخملي ايجاد مي كند. Velor يك پارچه تافتينگ سوزني است. هرچه كف زمين بلندتر باشد سطح آن نرمتر خواهد بود.

موكت هاي مخملي ، موكت هاي مخملي
موكت هاي فريزي
نخ با پارچه مخمل دار يا مخمل چين دار ، نخ به خصوص محكم پيچ خورده و سپس ثابت مي شود. سطح مورد استفاده عملي است و در برابر رد پا و تشكيل آجار بسيار مقاوم است. بافت سطح آن را گرم و نرم مي كند. موكت Frisé در گروه موكتهاي شمع برش خورده (شمع برش خورده) قرار دارد.

موكت زير ميز ، موكت حمام طراحي كنيد
نگاه گامان
موكت هايي كه در ظاهر جديد - قرار دارند از محبوبيت خاصي برخوردارند. آنها ساختارهاي جذاب الياف نارگيل و جلبك دريايي را با گرما ، دوام و راحتي موكت ها تركيب مي كنند. موكتهاي گامان سخت پوشيده ، مراقبت از آنها آسان و ضد الكتريسيته ساكن است. به لطف كيفيت بالا ، مقاومت بالايي در برابر سايش دارند.

موكت گامان - موكت
شمع حلقه بربر
با مخلوط كردن نخهاي مختلف طبيعي در يك نخ ، موكتهاي بربر كاملا طبيعي به نظر مي رسند و ظاهري روستايي دارند. آنها همچنين بسيار كاربردي ، بادوام ، همه كاره هستند و بنابراين براي مناطق با ترافيك زياد ايده آل هستند.

موكت بربر ، كف موكت
نخ توپي
موكت هاي كوگلگرن دوام فوق العاده و عدم حساسيت و زيبايي را تركيب مي كنند. سطح آنتي استاتيك آن را براي فضاهاي اداري نيز ايده آل مي كند. پله ها را مي توان با تقويت لبه ساخت. راه پله هايي كه به اين ترتيب چيده مي شوند ، كار خود را براي دهه ها انجام خواهند داد. ما در نمايشگاه خود مدلي داريم كه جزئيات را مي توان در آن مشاهده كرد.

كوگلگرن ، فروشگاه كوگلگرن ، موكت اداري ، موكت در مكانهاي عمومي ، ورودي موكت ، موكت https://virgool.io/@decoration ، موكت ، موكت ، موكت ، موكت براي كاستورهاي صندلي ، كاستورهاي صندلي موكت
پشم گوسفند سوزني

نمد سوزني به صورت يك سازه صاف با ميليون ها بخيه بخيه احساس مي شود. اين ماده مي تواند از مواد شيميايي ساخته شود بلكه از مواد طبيعي نيز ساخته مي شود. اما در صنعت موكت ، الياف پلي آميد بيشتر براي توليد استفاده مي شود. نمد سوزني در يك يا چند لايه عرضه مي شود و مي تواند يك لايه حامل ساخته شده از مواد طبيعي يا مصنوعي داشته باشد. نمد سوزني بسيار سخت پوش ، مراقبت از آن آسان است و مقاومت زيادي در برابر سايش دارد. به همين دليل است كه اغلب در مناطق قراردادي بلكه در مناطق زندگي نيز استفاده مي شود. نمد سوزني علاوه بر ارزان بودن براي خريد ، به دليل خاصيت ضد الكتريسيته ساكن بودن و تراكم بالا ، داراي حساسيت كم در برابر خاك نيز است.

موكت ، موكت ، تخمگذار موكت ، متخصص موكت ، كارشناس موكت ، موكت فروشي
انتخاب مناسب براي منطقه مورد نظر براي كاربرد
ما مي توانيم طيف گسترده اي از موكتهاي ساخته شده از الياف مصنوعي پشمي و جديد را به شما پيشنهاد دهيم. به نمايشگاه موكت ما بياييد.

منبع

 


برچسب: موكت، قيمت موكت، خريد موكت، چرا موكت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۴:۵۱ توسط:منيژه خسروي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :